Rólunk írták

HVG – INTERJÚ

“Való igaz, a Hasfelmetsző-szoba legnagyobb erénye a részletekben rejtőzik: nincs a sorozatgyilkos koránál modernebb berendezés a szobában. Például a fényt sem hagyományos lámpák adják, és még a korabeli szerkezeteknek, az írógépnek vagy a vetítőnek is fontos szerep jut. Ha valamiben tehát újat mutat ez a fajta pályaépítési mód, az a kidolgozottság.”

Tovább a teljes cikkre >>

 

 

NULLKER – INTERJÚ

“Büszkék lehetünk a programunkra, hiszen készült egy összesítés is, melyben helyet kapott a Da Vinci Titkai, mintlegjobb szabadulós játék.”

Tovább a teljes cikkre >>

PESTI EST

Bizonyára mindenki hallott már a manapság oly népszerű live-room-escape-ről, vagyis a szabadulós játkokról, ahol a résztvevők egy kellően ijesztő és verfagyasztó szobából különböző logikai feladatok segítségével szabadulhatnak ki. A Horrorlegendák egy továbbfejlesztett változat, szintén hús-vér szereplőkkel […] Itt a cél a logikai feladatok megoldásán kívül egy részletgazdag történet megismerése, melyben külön érdekesség, hogy a résztvevők a szerepjátékokhoz hasonlóan különböző karakterlapokat használnak, és egyedi képességeik is befolyásolják a sikeres munkát.”

 

 

 

 

HÍR 24

Maga a játék igazi flow-élményt jelent. Teljesen kiszakít a hétköznapokból, maradéktalanul feloldódsz benne, totálisan elvész az időérzékelésed. És nem utolsó sorban remek agytorna, fejleszti a kooperatív készséget.

Tovább a teljes cikkre >>

 

 

 

LIFE – ORIGO

“A játék során behatóan megismerhetjük Jack történetét és áldozatait. A feladategységek a tarotkártya lapjaira épülnek – így mindig tudja a csapat, hogy hol jár, mennyi feladat van még hátra. “

Tovább a teljes cikkre >>

 

NULLKER

Társasoznál Hasfelmetsző Jackkel? Mert mi kipróbáltuk, és garantáljuk, hogy nagyon szórakoztató. A szabadulós játékok mostanában nagyon népszerűek, a főváros szinte csak hemzseg tőlük. Azonban az Élő Társasjáték merőben más.

Tovább a teljes cikkre >>

 

KONSPIRÁCIÓS TEÓRIÁK  BLOG

“Szükség van egy kis kódfejtési készségre, általános tájékozottságra, összpontosítási képességre, s az sem árt, ha nem felejted otthon az olvasószemüveged. A valódi Hasfelmetsző-sztori dokumentarista szintű ismerete nem kötelező, de ártani nem árt.”

Tovább a teljes cikkre >>

 

 

TALES FROM THE BLOG

Nem tévedek nagyot, ha azt mondom, a legjobb hely, ahol eddig jártunk! A legapróbb részletekig tökéletes, látszik, hogy nagyon sok időt és energiát öltek bele, mielőtt megnyitottak!”

Tovább a teljes cikkre >>

 

 

CREEPYSHAKE – MINDEN, AMI HORROR

“Nem hiszem, hogy vissza kellene fognom a jelzőket: fantasztikus díszlet, izgalmas, pörgős játékmenet, lenyűgöző atmoszféra. […] Úgy vélem, ez a plusz emelte minden eddigi szabadulós játék fölé a társasjátékot, amely valóban különbözött a konkurenciától.”

Tovább a teljes cikkre >>

 

LFG

“Akinek volt már szabadulós szobás tapasztalata, az elmondta, hogy ez az élő társasjátéknak nevezett megoldás sokkal inkább igényelte az egyén bevonódását és a csapatmunkát, mint egy live-room-escape, míg az „első bálozóknak” – így nekem is – érdekes és izgalmas élmény volt. Remek ötletnek tartom, hogy egy szerepjátékos alapot adtak az egésznek, és hogy megannyi „quest” van az alapvető „mission” mellett.”

Tovább a teljes cikkre >>

 

 

HÚZÓPAKLI BLOG

“A feladványok valóban nehezek, sokszor izzasztóak is, de különösebb ügyességet nem igényelnek, csupán logikai és megfigyelési képességeinket szükséges latba vetni.

Tovább a teljes cikkre >>

 

 

LUDENS

“Ha még nem játszottál kijutós játékot/élő játékot, ne ezzel kezdd, mert lehet, hogy utána a többi szörnyen bárgyúnak fog hatni.

Tovább a teljes cikkre >>

FICTION KULT

“A Horrorlegendák csapata valóban nem csak hangzatos frázisokat pufogtat, amikor az állítják, hogy új szintre emelték a szabadulós játékokat, mert náluk nemcsak arról szól az egész, hogy fejtörőket oldjunk meg, hanem egyrészt rengeteget megtudhatunk a történet főszereplőjéről (tényeket és feltevéseket egyaránt), másrészt kilencven percre tényleg visszarepülünk 1888-ba. Talán csak egy csésze tea hiányzott.

Tovább a teljes cikkre >>

 

ESC-APES, A SZABADULÓBRIGÁD

“…csak és kizárólag a logikájára és a józan paraszti eszére lesz szüksége a kedves játszani vágyónak. Ezen felül a játék menete sem a megszokott keress, kutass, oldd meg, juss ki, hanem itt konkrét összetett feladatokat kaptok, amiket a csapatnak együttesen kell megoldania.”

 

 

CINEGORE – MAGYAR HORROR HÍRPORTÁL

“…a kooperatív logikai fejtörők mennyisége és minősége, valamint a hagyományostól eltérő, nem éppen lineáris játékmenet okán is jóval túlmutat egy átlagos escape game keretein. […] Szerintem nincs ember, aki ne élvezné ezt a szobát.”

Tovább a teljes cikkre >>

 

ESC-APES, A SZABADULÓBRIGÁD

“Ahogy azt többször is kihangsúlyozták, ők nem járnak más szobákba szabadulni, és ez érződik is azon, hogy nincs olyan feladat, ami egy szikrányit is utalna más szobák feladataira. Persze ekkora mennyiségnél már igen nehéz olyat kitalálni, ami egy csöppet se hasonlít senki máséra, hiszen több, mint 150 szabadulószoba van jelen országszerte, de úgy érezzük, ők sikerrel vették ezt az akadályt is.